Friday, April 2, 2010

La ciclista in jurul Brasovului




"La ciclista"... asta scrie pe mtb-ul ei si "ea" e ciclista mea :)
Am profitat de faptul ca suntem in concediu amandoi si bineinteles de vremea buna de afara si am plecat la un antrenament, sau tura cat de cat mai serioasa pentru ea. In prima faza am iesit de-a dreptul pe camp de la Carefour pana pe centura orasului si de acolo am mers pe langa raul Timis pana in Darste (in speranta ca putem traversa raul la un moment dat, dar nu prea...). Prin Darste spre Bunloc la telescaun, unde am facut o pauza de admirat parapantistii la soare si de acolo in Noua, la lac. De ceva vreme tot caut drumul care uneste Noua de Astra dar nu am avut niciodata ocazia sa-l caut calumea. Acum s-a ivit oportunitatea si am urcat amandoi deasupra cartierului in padure si pe un forestier placut pana in spatele liceului Astra (zona foarte linistita cu multe cabanute, locuri de gratare si izvoare). Prin zona am gasit si un geocache(KA12-BV Metrom), am ascuns bike-urile in padure si am urcat pe un mic varf pentru comoara si o panorama superba.
Pana acasa la vale... si o bere fara alcool in fata blocului, si cred ca acum a inteles si ea importanta berii de dupa o tura ;)

Traseul GPS

P.S. Am pus o melodie la inceputul postului pentru ca imi face placere sa o ascult cand citesc ce-i mai jos, poate va regasiti si voi int-acelasi sentiment...


Primul semn de avertizare de genul pe care il vad in Brasov, desi la noi misuna ursii peste tot












Izvorul Honterus si cubuletu meu



Comoara...


...si panorama



bicicletele pitite in padure...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive